09 augustus 2002

Mijn leven gaat flink veranderen......Op 19 augustus komt Angi naar Amsterdam. Niet voor vakantie maar om bij mij te komen wonen!!!! Wat een avontuur en je kunt je vast voorstellen dat er er ongelofelijk naar uitkijk. Mijn huis is opgeruimd en mijn moeder heeft het zelfs nog schoongemaakt. Ik ben nu ruimte voor haar aan het maken in mijn huis. In mijn hart en hoofd is die er al een hele tijd. De voorpret is groot maar ik denk dat de smaak van het echte leven nog veel groter intenser zal zijn. Ik ben er helemaal klaar voor. Ze is nu bezig de laatste voorbereidingen te treffen en dan kan ze goed afscheid nemen op een paar farewell parties. Natuurlijk organiseer ik een eigen introductieprogramma en daar zal ik in PACO's update ook regelmatig verslag van doen. Daarnaast moeten we de formalititen afhandelen en zal zij een officieel inburgeringsprgramma moeten volgen. Dat wordt óf 1 jaar héél erg intensief óf twee jaar maar dan wat relaxter. Of we de plannen van het nieuwe kabinet voor kunnen blijven is nog even de vraag maar het zou leuk zijn als dat ook lukt.

Geen opmerkingen: