24 augustus 2002

Zaterdagavond, Angi is wat spulletjes aan het inpakken voor een trip naar een hotelletje in de provincie Groningen.Ergens in een klein dorpje op een boerderij. Het lijkt me erg leuk als het weer wil meezitten. De eerste dagen samen zijn erg goed. Langzaam maar zeker hebben we de Pijp verkend, zijn op de uitmarkt geweest, is het huis aan het veanderen en hebben we lekker voor elkaar gekookt. Dat smaakt naar veel meer!

Ik heb ook veel tijd en energie heb gestopt in het verwerken en bijwonen van de begrafenis van Henny. Dat zal voor Angi niet altijd makkelijk zijn geweest maar het was nite anders. De begrafenis was een hele geschiedenis. Ik heb voor het eerst van mijn leven gesproken op zo'n gebeurtenis. Het was het moelijkste wat ik ooit gedaan hebt maar ik ben blij dat ik er toe in staat was. Henny heeft fantasische dingen gedaan en geschreven. Dat nooit ter meerdere eer en glorie van zichzelf maar altijd omdat zij de leefwereld van mensen op een bijzondere manier naar voren haalde en professionals en vrijwilligers mogelijkheden bood om daarna met nieuwe inzichten en met perspectief op succes zelf aan de slag te gaan. Datzijn mensen die deze wereld kleur geven. De reis naar Rolde was een ware beproefing. Twee keer vertraging en uiteindelijk heb ik zelfs een taxi genomen va Utrecht naar Rolde. Er waren veel fijne mensen en ik was blij dat we samen het verlies konden delen.

Geen opmerkingen: