09 december 2002

Het is al weer december. Ik zit snot maar dan ook snotverkouden thuis. De NS was niet klaar op Amsterdam CS dus onvoorspelbare wachttijden op het Amstelstation houden mij thuis. Inmidddels ben ik in Genéve, Chamonix en München geweest. Geweldig leuke ervaringen.Interessante plekken met een totaal verschillend karakter. In München heb ik vrijdag een inleiding voor het kenniscentrum ouderen gehouden. De rest was strikt privé. Het is goed af en toe je neus eens over de grens te steken. Van onze trip naar Genéve en Chamonix staan foto´s op de website van Angi. Ze zijn de moeite waard. Het verhaal over de reunie van de HBS-b houden jullie tegoed. Ik ga weer door met mijn werk. Herstructurering begint met heldere contoeren voor me aan te nemen. Het kan nog wel eens leuk gaan worden als we ons ook echt een positie kunnen verwerven. Zo te zien gaat het kennisnetwerk grote steden hele leuke dingen doen en daar zuden we eigenlijk bij moeten zitten.

Geen opmerkingen: