01 januari 2003

Het oude jaar is prima afgesloten en het nieuwe jaar is hardstikke goed begonnen en ik verheug me op de rest van het jaar! ´s Middags ben ik eerst naar de verjaardag van Huub geweest. Hij was blij met het creatieve pakket dat we voor hem hadden gekocht. Het was er ook gezellig. Daarna even naar huis en vervolgens naar Miriam, Theo Daan, Ivana en last but not least Rienk. Fantastisch lekker gegeten, Joep van het Hek gekeken en daarna kussen, romantische zinnen uitspreken, vuurwerk kijken, genieten van Jaques Brel en daarna samen met Angi naar huis. Vanmorgen lekker uitgeslapen en straks ontbijten en naar Cirque du Soleil kijken. Het kan echt heel wat slechter in het leven. Vanavond krijgen we voor het eerst Braziliaanse bezoek, een dochter van een goede vriendin van Angi. Leuk voor Angi en waarscjijnlijk ook voor mij. Ik hoop dat er nog veel bezoeken uit Brazilië zullen volgen.
Ik wens iedereen die mijn weblog leest een fantastisch 2003!

Geen opmerkingen: