27 juli 2003

Back home again! Bij thuiskomst was mijn moeder nog lekker aan het logeren en mijn huis ziet er dan ook spik en span uit. Daarvoor hadden er vrienden in gezeten en die hadden een heerlijk whisky achtergelaten....
Het voelt goed om hier weer te zijn. Angi zit nog lekker in Brazilië en ik zal haar over een paar weken met heel veel plezier van Schiphol gaan halen. We hebben het erg leuk met elkaar gehad en ik zie de gezamenlijke toekomst met veel vetrouwen temoet.
Morgen ga ik weer voor de eerste keer sinds 8 weken naar het werk. Ik moet nog even aan het idee wennen maar ga er zeeer zeker flink tegen aan!
Mijn websites doen het weer maar er is nog veel gedonder. Ik download nu de files maar ben wel $ 800 kwijt. Echt een goed probleem om eens mijn tanden in te zetten....

Geen opmerkingen: