14 september 2003

Een fantastische man leverde ons een fantastisch weekend op. Natuurlijk kunnen we niet bij hem in de schaduw staan maar om dat Jaques Brel inmiddels 25 geleden het tijdelijke verruilde met het eeuwige ben ik met Angi en drie goede vrienden naar Brussel geweest om naar een tentoonstelling over mijn held te kijken. De tentoonstelling was echt de moeite waard!



Daarnaast hebben we een mooi museum bezocht, heerlijk gegeten, veel gewandeld en af en toe wat gepraat. Dat alles in een lekker relaxte sfeer. Binnenkort staan er wat foto's van het uitstapje op mijn website.



Dinsdag komt Balkenende II met de miljoenennota. Ik verwacht 20 tot 30 % bezuiniginge van het NIZW tot 2005. Dat wordt reorganiseren en een spannende tijd voor alle medewerkers. Ik vond het al een vreselijke man maar dat zal de komende dagen nog wel wat erger worden. Ik houd jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen: