28 september 2003

Het lijkt wel herfst...

Het zal toch niet waar zijn! Als je hier naar buiten kijkt lijkt het wel herfst. De blaadjes aan de bomen spreken een duidelijke gekleurde taal, de hemel is bewolkt en de lucht ruikt vochtig. vandaag ben ik bezig geweest met de PC van mijn moeder. Tussendoor Angi geholpen met het schrijven van Nederlandse tekste. het zal niet zo heel lang duren voordat ze mij kan gaan helpen. De doet nog steeds af en toe wat vreemd maar loopt verder gelukkig weer prima. Gisteren ben ik heerlijk wezen eten in Indiscg restaurant. Mellouki en Marije hebben ons getrakteerd op een rijsttafel Desa extra. We hebben er echt van gesmuld. Daarna naar een feest in een galerie in het cenrtum.Kortom een lekkere dag. Vanavond nog even naar Dogville, de nieuwe film van Lars van Trier. dan ben ik klaar van de zware week die komen gaat. Dit weekend heb ik maar liefst twee keer gedroomd over een ontmoeting met leden van de Raad van Bestuur van het NIZW. Vrijdag met Hans Simons en zaterdag met Hans van Ewijk... Ben benieuwd of dat een voorteken is.

Geen opmerkingen: