19 juli 2004

Net nog 49 en gelukkig in Boedapest

Op de vooravond van van vijftigste verjaardag stuur ik een groet naar idereen die om mij geeft vanuit een internet hoekje in een omgebouwde fabriek die nu functioneert als cultureel centrum.

Het verhaal achter deze plek is prachtig en ik vertel het aan iedereen die het me vraagt.
Het park dat hier buiten is stemt hoopvol voor stedelijke vernieuwing, geloof in mensen en in mogelijkheden. 

Morgen start de rest van mijn leven en ik hoop jullie daarin vaak tegen te komen.

1 opmerking:

Mellouki Cadat-Lampe zei

Beste Harry,

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Toevallig gisteren, net op jouw Abraham-dag, is een mooie artikel van jou over de kloof tussen politieke en de creative klasse in de Tijdchrift voor de Sociale Sector verschenen :-) Mocht jouw komende halve eeuw leven in dienst van de multiculturele samenleving een voorbeeld zijn van het overbrugen van kloven.

Vele groeten,

Mellouki