26 juni 2005

overpeinzingen en tip

Gisteren realiseerde ik mij dat ik al zo’n 17 jaar geslapen heb en minimaal 7500 uur in de trein heb doorgebracht. Voorwaar geen dingen om waanzinnig trots op te zijn. Gelukkig heb ik ook nog andere dingen gedaan. Zo heb ik mooie doelpunten gemaakt en prachtige passes verstuurd….. Misschien is er meer positiefs te melden maar dat een andere keer.

Graag geef ik jullie de volgende tip. Er is een leuk bedrijf dat onder andere T-shirts ontwerpt en maakt. Kijk een bij mind what you wear, het bedrijf van Bea Correa. Ze maakt prachtige dingen.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooie shirts. weet niet of ik ze zou dragen. dan moet je de hele tijd over je shirt praten en er kijken mensen naar je borsten. nu dat ik de tweede argument doorlees...wie weet. Toch nog even over nadenken