24 juli 2006

Dat was schrikken....en hard werken

Vlak voor mijn vakantie liep de PC vast. Voordat ik wegging heb ik veel energie gestoken om hem weer aan de praat te krijgen. Tijd, geld en moeite heb ik daarbij niet gespaard. Dat alles helaas tevergeefs. Uiteindelijk heb ik een externe harddisk gekocht, mijn belangrijke bestanden gebackuped en ben ik helemaal opnieuw begonnen alles te installeren. Ja hoor gisterenavond was ik voor 90% klaar en ........vanmorgen weer dezelfde fout als anderhalve week geleden. Wat een ramp! Nadat ik teneergeslagen op mijn stoel zat heb ik toch nog een nieuwe poging gedaan en heb een fix gevonden om de bug in service pack2 van Windows XP te repareren. Nu lijkt alles het weer als een zonnetje te doen.... Ik hoop dat ik niet te vroeg heb gejuicht maar voor het moment ben ik erg blij.

Geen opmerkingen: