25 december 2007

Celebrating Life

springs_largeHet was even genieten in het FOAM. Ik zag daar o.a de tentoonstelling 'Celebrating Life'.

De jonge Amerikaan Ryan McGinley fotografeerde een groep vrienden tijdens een roadtrip door Amerika. Hij verheerlijkt met deze serie de vrijheid en de ontsnapping aan de dagelijkse beslommeringen, met als decor de schoonheid van het Amerikaanse landschap.

Ik kan niet anders zeggen dat hem dat goed gelukt is. De tentoonstelling is nog tot 6 januari te zien.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi harry,
goede tip. ik zal kijken of ik wat rust, tijd kan vinden om heen te gaan. ik hoop dat je niet te eenzaam voelt in deze hollyday season. Doe Angie de groeten en beste wensen van ons Drieen. Tes oljos bonitos= je hebt mooie ogen. Nee ik ben niet aan het flirten met je, gewoon uitsloven over mijn portugees.(dit is toch portugees?) Succes met studeren.
Ivana