26 januari 2010

Na 30 uur reizen kwam ik zondag eindelijk in Curitiba aan. Helaas zonder bagage en ruim 10 uur later dan gepland. Het welkom hier was hartverwarmend en dat maakte natuurlijk veel goed. Gisterenochtend was het nieuws dat de bagage gevonden was en vanuit Sao Paulo nog Curitiba zou worden gestuurd. Inmiddels is weer 24 verstreken en is nog niets gebracht. Dus ik ga zo maar wat kleren kopen....
Ik heb al veel heel leuke mensen teruggezien, een lekkere Batata van Beto gegeten met carne secco en een Duitse band zien spelen.



Tot mijn schrik ontdekte ik al op het vliegveld in Sao Paulo dat ik een van mijn oordopjes van de koptelefoon van de iPhone naar de eeuwige jachtvelden heb geholpen door hem verkeerd te 'repareren'. Een geweldig aardige man in een miniwinkeltje heeft nog van alles geprobeerd maar dat mocht helaas niet baten. Ze zijn blijkbaar erg kwetsbaar. Vanmorgen dus maar naar de FNAC om te zien of ik iets nieuws kan kopen.

Geen opmerkingen: