25 februari 2003

Je denkt misschien, wat een vroege vogel! Dat klopt, ik zit hier al een half uur. De vogels beginnen wakker te worden en ik vind het geinig dat ik ze al een tijdje voor ben. Het is net gelukt om 7 van de 8 domains onder te brengen bij de domain registrar directNic. Dat scheelt me aardig wat centjes de komende jaren en volgens mijn Spaanse maatje Ton zijn ze 'as solid as a rock'. Nu nog Brazilie.net en dan heb ik dat allemaal voor meer dan twee jaar geregeld.
Straks ga ik weer verder met mijn website over herstructurering maar eerst maar eens een lekker bad en daarna een goede kop koffie met een paar kranten!
Vanavond ga ik met Angi en Nicky naar Swing, in Rialto. Het is de nieuwe film van Tony Gatlif. Hij volgt het muzikale spoor van de zigeuners door Europa. Een paar jaar geleden verkende hij de hartstochtelijke flamenco van Andalusië in Vengo. Dat vond ik echt een topper. Dit keer is de lichtvoetige gyspsy jazz van Noord-Frankrijk aan de beurt, bij het grote publiek vooral bekend door zijn beroemdste exponent Django Reinhardt. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen: