28 februari 2003

Wat een luxe zo'n vrije vrijdag morgen. Ik heb het internet al afgestruind op zoek naar een nieuwe camera, toch even de mail op het werk gelezen, ga zo ontbijten en dan op naar Nijmegen. Angi heeft daar een gesprek voor een opdracht en ik ga mee om haar iets van mijn gebooortstad te laten zien. Vanavond krijgen we vrienden te eten dus we moeten op tijd weer naar huis. Ik voel me vol energie en zit vol plannen. Dit weekend help ik ook nog een vriend verhuizen dus die energie zal ik nodig hebben.
Met een beetje mazzel kan ik ook nog wat aan mijn websites doen. Zeker mijn website over Braziliaanse kunst en kultuur in Nederland en vice versa loopt als een speer en levert ook nog hele leuke contacten op. Nu wil er weer iemand een filmfestival organiseren in Amsterdam en ik zal dat zeker ondersteunen. Gisternavond ben ik naar de film 'Cidade Deus' geweest. Wat een keiharde, ontroerende, onthulllende cinematografische topprestatie. Een echte aanrader!

Geen opmerkingen: