04 april 2004

Brazilie punt net

Het is vroeg maar desalnietemin heb ik even gewerkt aan mijn nieuwe website Brazilie punt net. Ik vind het hardstikke leuk maar er zijn momenten waarop ik niet snap waarom iets het doet of juist niet. Ik struin allerlei websites en forums af over Mambo en het gevoel om eens in die open source wereld te vertoeven is erg prettig. Als er dan eens even iets niet werkt neem je het graag op de koop toe. Ton blijft bereid mij op de achtergrond want te helpen en die steun is zeer welkom en helpt me om er een succes van te maken. Ik ben benieuwd of hij ook een site met Mambo gaat maken. De local hero Mellouki zit nog op het vinkentouw en overweegt ook andere software. Ik ben benieuwd welk pad hij in slaat.
De website zelf begint te groeien en ik ga er vandaag nog even flink tegen aan. Geef vooral commentaar als je er bent gaan kijken. Opbouwend kritisch heeft mijn voorkeur.... :)

Geen opmerkingen: