01 april 2004

Serieuze zaken

Het is welliswaar 1 april maar grappen schieten me niet zo snel te binnen en ik zal jullie dus niet op het verkeerde been zetten.
Ik heb het hardstikke leuk gehad in Barcelona. Veel leuke dingen gedaan, veel geleerd en oude herinneringen opgehaald. Nu ben ik weer een paar dagen thuis. Ik werk lekker aan het project de multiculturele buurt en heb steeds meer het gevoel dat ik iets nutigs aan het doen ben en ook iets wat ik ook goed kan. Instellingen op het goede spoor zetten. Niet te veel sturen en laten groeien is het devies terwijl ik toch graag stuur....
Het is goed te merken dat ik me zelf nog steeds prima alleen kan redden maar Angi ook erg mis. Natuurlijk kaart ik nu veel, kijk veel voetbal, en zit ik vaak achte mijn PC.....Dat levert een blijmoedige kijk op de toekomst op. Er zijn heel wat varianten hoe die toekomst eruit gaat zien maar de basis staat zou ik zeggen.....

Geen opmerkingen: