24 juli 2005

Gedachten van een dronken man

Als je net met je vriendin en met nieuwe vrienden uit een fantastische bar komt en een paar caipirinhas hebt gedronken en erg mooie echte muziek hebt gehoord en ook nog je hoogtevrees hebt overwonnen dan wil je wel eens wat zeggen....
Als iedereen zo kritisch was op zijn eigen werk als op het werk van iemand anders dan zou de wereld er heel anders uit zien.
Geluk is is schaars maar vanavond heb ik het het heel erg ervaren hoe mooi het kan zijn. Wat een geweldige muzikanten en wat een heerlijk gezelschap.
Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik weet wel dat ik erg mijn best doe en ik weet ook dat ik in elk geval het vermogen heb om te genieten en te waarderen wat anderen doen.
Ik heb schoon genoeg van iedereeen die allen maar kritiek kan leveren en geen enkele zelfkritiek heeft. Lang leve het leven en de mensen die ervan weten te genieten! Simpel gelukkig midden in de nacht in de ¨Dapperstraat¨ in Juiz de Forra in Brazilië.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt als een goede levens motto!"Lang leven de leven en levengenieters!" Vanuit je post kan ik lezen dat het een mooie avond was geweest.nu probeer ik me voor te stellen wat voor "hogtevrees overwinning dat was". Heb je op de bar gedanst? Geniet zo door!!!(bedankt voor je reactie op mijn log)

Mellouki Cadat-Lampe zei

Caipirinhas: je neemt toch dat recept mee naar huis Holland? ;-)