22 oktober 2005

Van de werkvloer

De laatse weken werk ik erg intensief. De Multiculturele buurt bij het Oranje Fonds en de opdracht uit Arnhem die ik voor het NIZW uitvoer zijn de uitschieters. Gisteren was ik met een groep mensen uit Arnhem op werkbezoek in Den Haag en Amsterdam.
Kijk hier voor een fotoalbum van het werkbezoek. Maar er gebeurd nog veel meer zoals het opzetten van een fotoproject waarin werkers in de frontlinie van de multiculturele samenleving zullen worden geportretteerd. De dagen op het werken razen voorbij en lijken te kort.
Vandaag heb ik 'vrij' behalve mijn zaterdagse kookbeurt. Ik ben daarom maar heel vroeg begonnen met wat werk voor de opdracht in Arnhem .....:)
Vanaf nu ga ik alleen maar leuke dingen doen en boerenkool koken.

Gisterenavond was er weer een hoogtepunt. Ik zag een fantastische Braziliaanse film. Madame Satã uit 2002 is werkelijk prachtig. (De waardering in International Movie Data Base is veel te laag). Heel mooi opgenomen, erg goed gespeeld en ook nog een heel bijzonder verhaal. Wat wil je nog meer...

1 opmerking:

Anoniem zei

ik ga kijken of ik ook die film kan zien.In de bios gewoon? Ik las al een tijd geleden over je avonturen in Laakkwartier: wat een leuk idee van jezelf. Terug keer naar de plekken van vroeger doet veel met je,toch. ik voel me vergelijkbaar als ik naar Croatie ga. het is een mooie woord:heimwee. Kon je je echt voorstellen dat die jongen van vroeger jij was?