19 september 2007

Ziekenhuis

Gisteren ben ik opgenomen in het Lucas Andreus Ziekenhuis voor een ingreep volgens de Celon-methode. Daarbij is slap weefsel in mijn keelholte en mijn tong verstevigd door plaatselijke verhitting. Ze hebben zeg maar brandwondjes gemaakt in mijn tong en huig en ook een stukje van de huig weggebrand. Deze behandeling moet me van mijn slaapapneu en het snurken afhelpen.



Ik ben nu weer thuis en probeer zo snel mogelijk weer bij de pinken te zijn. Het voelt allemaal wat vreemd maar over een week of twee moeten de wondjes genezen zijn en moeten de resultaten te merken zijn. Maandag controleren ze of het goed is gegaan. Vergeleken bij de twee vrouwen die op mijn kamer lagen viel mijn behandeling mee. Zij snakten naar adem en hadden veel pijn. Bij mij lijkt het tot nu toe mee te vallen. Deze week werk ik niet maar volgende week ga ik vast weer aan de slag.

1 opmerking:

Mellouki Cadat-Lampe zei

Hai Harry,

Heel veel sterkte toegewenst. Ben blij voor je dat het tot nog toe mee valt! Een dikke knuffel!