16 december 2007

Portugees leren

RosetteJa ik weet dat ik het mijzelf al eerder heb voorgenomen maar het lijkt erop dat het nu toch gaat gebeuren. Deze kerstvakantie ga ik aan de slag met Braziliaans Portugees. Ik ga werken met  de Rosetta Stone taalcursussen. Ze zeggen het bewezen, efficiënte en complete oplossing is voor het leren van een vreemde taal.

 

portugeesAanvullend daarop herhaal ik de lessen die ik al heb gevormd en gebruik het boek "É isso ai!" is gemaakt door Julia Abreu de Souza.

De grote winst wil ik halen door vanaf half januari een keer in de week te praten met Soñia.

Het idee is dat we een half uur Nederlands en een half uur Portugees proberen te spreken. Waarschijnlijk sluit Nour zich ook aan bij ons aan.

De voornemens zijn in elk geval goed.....

Geen opmerkingen: