08 juni 2003

Het is lekker koel, buiten ruikt het heerlijk en de natur maakt tevreden geluidjes. Angi maakt een Braziliaanse couscous in de keuken en in Frankrijk maakt Verkerk zich op voor de finale van de open Franse tenniskampioenschappen. Gisteren heb ik naar de damesfinale zitten kijken. Als je ziet wat zij met hen achillespezen op gravel doen snap je niet hoe ik hem ooit op heb kunnen laten scheuren. Hij moet al zwak zijn geweest. In tegenstelling to wat je misschien denken voel ik me niet zielig. Als is het wel balen....




Vanmorgen heb ik een belangrijk stuk voor mijn werk gelezen en bekommentarieerd. Daar kan wel eens mijn werkplezier voor de komende jaren van af hangen. Het ziet er goed uit. Helaas kan ik het zelf niet persoonlijk afmaken samen met mijn baas en het Orajne Fonds. dat is één van de vreemde en vervelende dingen als je gedwongen thuis zit. Je moet dingen uit handen geven.

Geen opmerkingen: