13 juni 2003

Sinds ik loopgips heb ben ik natuurlijk veel mobieler. In huis scharrel ik met een kruk rond maar helaas durf ik de trap alleen nog niet af zodat ik toch vrij opgesloten thuiszit.
Ik probeer wat voor mijn werk te doen, lees mooie boeken, studeer wat en probeer mijn reis naar Brazilië te regelen. Ik moet in het vliegtuig een stoel aan het gangpad hebben dan moet het gaan lukken. De eerste 10 dagen van de vakantie zal ik niet veel lopen omdat ik dan nog in het gips zit. Veel meer dan onder een parasol zitten en naar de zee kijken verwacht ik niet. Daarna mag het gips er als het goed is af en dan kan de vakantie echt beginnen.
Ik probeer ook weer wat in het huishouden te doen zoals (af) wassen en koken. Ik kan nu zelf koffie van de ene kamer naar de andere kamer brengen en hoe lullig het ook klinkt, dat is al heel wat. Via een ingenieuze plastic manchet kan ik sinds gisteren ook onder de douche.... Het ruikt inmiddels aanzienlijk frisser in huis :)

Angi gaat vanavond naar Pina Bausch in het kader van het holland festival. Het schijnt echts bijzonders te zijn. Een dansvoorstelling met oudere ongeschoolde dansers.
Morgen doe ik verslag van de voorstelling.



Geen opmerkingen: