20 maart 2004

Alleen thuis

Angi zit in Brazilië en het is leeg hier in huis. Het eerste weekend zonder haar geeft natuurlijk kansen om veel te internetten, broodjes bij broodje Veronica te eten en wielrennen te kijken. Het internetten is leuk, de broodjes smaakten lekker en een renner van een Nederlandse ploeg won Milaan San Remo. Ik mis haar natuurlijk wel. Wat wil je ook met zo'n fantastische vrouw? Gelukkig weet ik dat zij zich heel goed amuseert in Brazilië op het theaterfestival in Curitiba, bij openingen van tentoonstellingen en met haar vrienden en familie. Daarbij komt dat het in Amsterdam regent en stormt en dat het in Curitiba prachtig weer is. Ik hoef me dus helemaal geen zorgen over haar te maken.

Ik doe flink mijn best om er zelf wat van te maken in de tijd dat ze weg is. Zo ga ik volgende week naar mijn maatje Ton in Barcelona. Lekker biertjes en wijn drinken, zijn zoon en vrouw ontmoeten, websites leren bouwen met mambo en genieten van Spanje. Met Easyjet is dt allemaal goed betaalbaar. Verder ontfermen mijn vrienden hier zich goed over me en nodigen ze me uit om te komen eten of leuke dingen te doen. Op die manier kom ik de tijd alleen wel door.
Hoewel .....misschien krijg ik toch de kriebels en ga ik haar nog even opzoeken in Brazilië als het met mijn werk kan en het enigszins betaalbaar is.

Geen opmerkingen: