05 juli 2005

Adoptie

Mijn ex-collega Lotje is, samen met haar man, met ons mee gevlogen naar Brazilië. Na drie 3jaar wachten mogen zij twee meisjes van bijna 6 adopteren. Ja, het is inderdaad een tweeling. Het was voor mij al spannend om ze op het vliegveld achter te laten en dan kun je je vast wel voorstellen hoe het voor hen moet zijn. Ze zijn nu met de meisjes in een plaats aan de kust en na 6 weken vetrekken ze naar Nederland. Dat zal wat worden.... Ik verwacht ze in elk geval regelmatig op het Merwedeplein.

2 opmerkingen:

Mellouki Cadat-Lampe zei

Ha Harry,

Wat een ontzetende leuke nieuws. Na al die jaren wachten een zo leuk afloop. Een tweeling. De start van een nieuw leven met een grote familie. Ik ben zo blij voor Lotje!

Groet,

Mellouki

Harry Mertens zei

Ja Lotje en Renee waren ook onzettend blij. Het straalde echt van hen af. Ik ben heel benieuwd hoe het met hen zal gaan daar in dat nette huis in Maarn. Zeker voor de meisjes zal dat een hele verandering zijn vanuit het kindertehuis.