04 juli 2005

Eerste impressie

Sinds een paar dagen ben ik in Brazilië. We begonnen in Sao Paulo, een heerlijk gigantische stad. Natuurlijk heb ik daar al een paar tentoonstellingen gezien, mensen gezien, toevallig een bekende uit Amsterdam ontmoet en veel rondgelopen en gereden. Heerlijk allemaal. Nu zit in in Jacarezinho, wat kleine aligator betekent. Daar wonen de ouders en veel familileden van Mariangela. Iedereen is erg vriendelijk en ik word aan alle kanten verwend......

Als een echte junk heb ik al een internetcafe ontdekt en daar zit ik nu mijn websites bij te houden, kranten te lezen en wat om mij heen te kijken. Het leven is hier goed.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Harry,

Fijn om te lezen dat je weer volop geniet.

Groetjes ook voor Angi en familie

Theo

Mellouki Cadat-Lampe zei

Ha Harry,

Leuk om je te lezen vanuit Amsterdam Zeeburg. Groetjes aan Angi.

Kun je nog foto's uploaden?

Mellouki

Harry Mertens zei

Helaas lukt het niet erg met het uploaden van foto´s maar misschien lukt dat straks wel als ik in Curitiba ben.